11 maja 2013

ZEZNANIA NIEKRYTEGO KRYTYKA


 "Kobieta jest przyszłością mężczyzny, dopóki ten czegoś nie spieprzy. To bardzo bliska przyszłość."
 Mało kto nie zna Niekrytego Krytyka. Można go lubić lub nie, albo po prostu być obojętnym. Mi jakoś jego humor przypadł do gustu. Ale dziś tylko o książce, którą napisał.
 Wiele osób uważa, że Frączyk pisząc książkę i występując w radiu ZET sprzedał się. Co ja o tym myślę? W sumie nie wiem. Skoro robi to co lubi i może na tym zarabiać, why not? 
 Sama książka porusza tematy przekleństw, Internetu, piractwa, hejtu i wielu innych (Frączyk nawet spróbował z kobietami, ale... no cóż :)). Książka jest napisana w całości w humorystycznym stylu Niekrytego Krytyka, którego znamy z YouTube. Pod względem treści nie mam książce nic do zarzucenia, zwłaszcza, że na okładce widnieje napis "nieocenzurowane", więc sięgamy po książkę tylko z własnej woli, wiedząc, co nas czeka.
 Książka ma ponad 100 stron, jednak czyta się ją błyskawicznie.Myślę, że zawdzięczamy to ilustracją i dużym literą. No cóż, dla mnie mogłaby być zdecydowanie dłuższa.
 Jak już wspominałam, autor nie porzuca swojego typowego humoru, jednak książka jest w jakimś stopniu poważniejsza niż filmy. Frączyk zwrócił uwagę na kilka istotnych rzeczy, które mimo ich pozycji w świecie albo nam umykają, albo po prostu je wypychamy. Szczerze powiem, że nawet mnie zjechał kilka razy.
 Ja samej książce deje 8/10. Trochę za krótka. Polecam ją chyba jednak tylko fanom Frączyka lub osobom, którym spodobał się któryś z jego filmów. Osobom, które człowiekiem się nie interesują lub nie lubią go, książka się po prostu nie spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz