22 września 2012

Przeprosiny...

    Jak widzicie już po nagłówku...
PRZEPRASZAM, ale nie mogę pisać na tego. Powinnam inaczej powiadomić o tym mojego współautora, ale najpierw pisze tu, dopiero potem na GG. Czemu nie mogę pisać? Zapewne zauważyliście, że nic nie piszę więc po co to ciągnąć? Nie ma takiego sensu, zwłaszcza, że mi czasu na blogowanie nie przybywa. Co prawda mam trochę czasu by coś napisać, ale wtedy przeważnie nie ma o czym. Zrozumiałam, że ten blog to była może nie pomyłka co bardziej zły wybór. Więc... Odchodzę. Nie wiem co z blogiem pa;*
 Rufi -
Hej, jest to dla mnie lekki szok ale się tego trochę spodziewałem ;)
Zamierzam dalej prowadzić bloga, co więcej, otwieram nabór kogoś kto mi pomoże.
Główną ideą tego bloga jest to że pojawiać się będą recenzje rzeczy z dwóch różnych światów. Więc szukam kogoś kto będzie oceniał ze mną. Piszcze do mnie na e-mail : rafalcl@poczta.fm lub gg : 37729020

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz