14 września 2012

MROCZNY RYCERZ

Nigdy nie lubiłem komiksów. Ani super bohaterów. Ale film "MROCZNY RYCERZ" jest inny, dlaczego? Pewnie przez genialną postać Jokera
Po prostu kocham pomysłowość tego psychopaty. Jest niesamowity, chociaż to tylko postać filmowa, to genialnie dopracowana. Wartości które przekazuje w trakcie filmu są niesamowite. Albo jego pomysły. Udawać martwego, albo przebrać zakładników za bandziorów i na odwrót? Genialne.
Film pełen zwrotów akcji, momentów psychologicznych i czarnego humoru.
Jeden z moich ulubionych cytatów to :
"Ja nie planuje, ja działam. Jestem jak pies który goni za furgonetką, co mi po tym jak ją dogonię?" - oczywiście Joker.
3 część batmana jak dla mnie w porównaniu z tą wypada kiepsko. Niedawno byłem na niej w kinie, nie powaliła mnie. A tą część widziałem dziś drugi raz, obydwa razy w telewizji na TVN'enie
Wstawiam jeszcze kilka fotek, głównie JOKERA bo jest ich najwięcej w sieci, a i są też najlepsze ;)
Film 9/10
Heath Ledger jako Joker w filmie "Mroczny rycerz" naprawdę przerażał


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz