23 września 2012

PAN POTWÓR

Hej, ostatnio przeczytałem część drugą "Nie jestem seryjnym mordercą".
Bardzo często bywa tak że część druga jest beznadziejna albo po prostu sporo gorsza. Na szczęście tym razem tak nie było !
Część druga była niezwykle ciekawa i wciągająca. Nie wiem kiedy te strony mi przeleciały ale jednego jestem pewien, chce więcej !
Niestety/stety utrzymany jest wątek demona. Choć według mnie może on równie dobrze odzwierciedleniem seryjnego mordercy. I ukazaniu że to co zrobił jest tak straszne że aż nie ludzkie. Dlatego autor zmienił go w demona, czy tak było? Nie wiem ale na pewno mogło tak być.
Niezwykła pomysłowość autora, może mroczna ale niemniej ciekawa. Bo wpadlibyście np na pomysł alby jedną z ofiar mordercy wmurować w ścianę? Ja nie.
Oczywiście polecam gorąco. Następna część okaże się dopiero w czerwcu, więc czekanie na wakacje będzie podwójnie uciążliwe ;p
Przypominam że prowadzę nabór kogoś do pisania bloga, szczegóły w poprzednim poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz