12 września 2012

"PAMIĘTNIK NARKOMANKI"

Kilka słów o książce którą czytało sporo moich znajomych.
Książka jest genialna. Właściwie jest to jej drugie wydanie. Bo najnowsze wydanie składa się z dwóch części, i jak każdy kto zaczął czytać tą książkę przez pierwszą część przebrnęli nie wiadomo kiedy, tak drugą nie wszyscy skończyli.
Pewnie dlatego że pierwsza opowiada o nałogu, niemiłych przygodach bohaterki oraz jej trudnych przeżyciach. Natomiast druga o wychodzeniu z odwyku i powrotu do społeczeństwa, oraz o pracy jako psycholog w ośrodku odwykowym.
Ja przeczytałem obydwie części, i się ciesze :) Książki nie mają tylko być pełne akcji ale też pewnej refleksji.
Miło mi się czytało całe to dzieło. Choć kiedy myślałem przez jakie piekło przechodziła ta dziewczyna uświadamiam sobie jak silny jest człowiek że potrafi z czegoś takiego wyjść. Naprawdę jest to wyczyn niesamowity.
Dziś krótko ale nie mam się nad czym rozpisywać, a szkoda ;P Był jeden moment w książce, kiedy jeden z jej przyjaciół umarł, by to moment tak silny dla mnie że oż odłożyłem książkę i musiałem się przejść XD

9/10 POLECAM ! uważam że tą książkę powinien przeczytać każdy nastolatek
83-922469-8-5[1].jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz