27 grudnia 2012

Straszny Film 1

Dziś coś z zupełnie innej beczki, komedia tak głupia że aż śmieszna, na razie są jej 4 części ale w kwietniu ma być premiera 5. Mowa oczywiście o strasznym filmie.
Zdaje mi się że pierwsza część była kręcona z myślą tylko o Ameryce, ale po olbrzymim sukcesie kolejne części były coraz bardziej światowe. Najbardziej podoba mi się trójka, ale dziś opiszę jedynkę.
Parodia krzyku, Blair Witch Projekt i innych filmów których nie znam. Ta część jest chyba najbardziej zboczona ze wszystkich, aktorzy jeszcze nie są tak wyraziści w swoich rolach, ale i tak miło się go ogląda ;)
Jest to ten rodzaj komedii przeznaczony nie dla każdego. Mi się to podoba przez mega głupawe teksty i  sytuacje. Mam nawet swój ulubiony tekst :
-oglądając "Egzorcystę" pomyślałem o tobie
-tylko dlatego że masturbowałam się krucyfiksem i rzygałam na zielono? to była moja pierwsza popijawa
Uważam że jest to jeden z tych filmów które po prostu trzeba obejrzeć. Choć jest to dość mocny odmóżdżacz to warto :P
Jedynka cechuje się chyba tekstami, a nie sytuacjami, przynajmniej tak mi się wydaje.
W najbliższym czasie napiszę o kolejnych coraz lepszych częściach.
Film jak dla mnie 8/10 ale tylko dlatego że kolejne części są coraz lepsze ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz