16 października 2012

Gotowa do pracy, sir!

 Witam was wszystkich bardzo serdecznie!
 Zwę się Natalia, od dziś razem z Rafałem będę was wręczyć i męczyć.
 Jest w tym magicznym nastoletnim wieku, gdzie wydaje mi się, że będąc 15-stolatką jestem najważniejsza w świecie. Ale jestem, nie?
  Kocham koty, rysować, czytać albo wymyślać niesamowite historie. Niestety jestem kiepska w przelewaniu ich na papier. Zbyt szybko tracę chęci. Gdyby istniały komputery które zapisywałyby po prostu nasze myśli...
 Lubię kreskówki i filmy animowane. Ale przyznajcie się, nie ma osób które nie mają tej najukochańsze kreskówki ;)
 Mam zmienne humory (patrz, wzmianka o wieku), jestem delikatnie niezrównoważona psychicznie i uwielbiam wszelkiego rodzaju historie miłosne. Bo miłość jest piękna! <3
 Zamierzam kontynuować dzieło Rafała i Aleksandry. Będę tu recenzować to co mi wpadnie w łapy.
 Kontakt?
gg: 13850974
e-mail: po.prostu.carpe.diem@gmail.com
blog: po-prostu-carpe-diem.blogspot.com
 Znajdziecie mnie wszędzie tam.
 A więc, jestem gotowa do pracy, sir Rafale!
 Carpe Diem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz