30 listopada 2014

NIESTETY

Cicho tu....
głucho tu....
nudno tu.....

Niestety, zostałem sam, i nie mam czasu na pisanie recenzji, ale brak mi również motywacji, choć czytam i oglądam świetne książki.
Myślę na wprowadzeniem formatu video na blog, ale na razie są to tylko rozważania
Oczywiście jest też trochę jaśniejsza strona medalu.
Czas ukradł mi mianowicie mój kanał- 
https://www.youtube.com/channel/UCLM2VanBSVFqXtVYbWw_E1w 
CZYLI W PINGLACH.TV !
To tutaj skupiam swoje siły




Nadal jednak chciałbym prowadzić tego bloga, ale szukam chętną osobę do współpracy.

-Czytasz książki?
-Oglądasz filmy?
-Lubisz polecać to co obejrzałaś, przeczytałaś, lub chcesz robić pisemne recenzję tego gdzie byłaś/eś? 

Pisz koniecznie na :
-ralfibien@gmail.com


To czasu, do kiedy nie znajdę kogoś do pomocy, oficjalnie zawieszam działalność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz